niedziela, 16 sierpnia 2015

Lokowanie produktu

Cześć!

Dopiero co założyłam bloga, a już dostałam dwie nominacje do LBA. Nie powiem, sympatycznie, ale zabawa nie dla mnie, zwłaszcza, że pytania przeznaczone są raczej dla hot 15 a nie takiej starej dupy jak ja ;)



Zamiast odpowiadać na pytania z LBA postanowiłam Wam napisać parę słów o sobie.

W blogosferze zadomowiłam się na dobre już rok temu, wtedy założyłam mojego pierwszego bloga. Jest o tematyce urodowej, typowo babski zakątek. Nie będę go tu reklamować, bo na tym blogu chcę, jak na razie, pozostać anonimowa, a Wam do szczęścia nie jest potrzebna wiedza o tym, jak wyglądam :P

Lubię pisać, na tamtym blogu jest więcej zdjęć niż treści, więc po kilkunastu tygodniach zastanawiania się stwierdziłam, że co mi szkodzi założyć drugiego bloga, gdzie będę mogła bardziej się rozpisywać, poruszać inne tematy niż dobór koloru cienia do tęczówki ;) Ale jeśli macie jakieś pytania związane z urodą i pielęgnacją, to służę radą, dzięki blogowi nauczyłam się o tym więcej, niż przez dwa lata pobytu w szkole na kierunku Technik Usług Kosmetycznych.

W swojej karierze mam też na koncie naukę na kierunku Technik Informatyk, nie jestem jakąś specjalistką, ale ogarniam html, cmsy i tym podobne pierdołki. Bardzo lubię tworzyć grafikę, chociaż z drugiej strony nie mam nigdy cierpliwości dokończyć projektu, więc w folderze mam milion zaczętych prac.

Ogólnie mam do wszystkiego słomiany zapał, blogowanie jest jedyną rzeczą przy której wytrwałam tak długo. Jestem jak ta dziewczyna z reklamy: "Lubię swój świat, i lubię świat wirtualny", sporo czasu spedzam przed komputerem, a jeśli przed nim nie siedzę to czytam książki.

Mieszkam z moim partnerem, dwoma psami i kotem gdzieś w południowej Małopolsce. Przez moją chorobę ( o niej innym razem) siedzę w domu, dorywczo zajmuje się copywritingiem.

To by było na tyle, jeśli macie jakieś pytania, to czekam na komentarze lub maile :)


Pozdrawiam
Fioletowa


0 komentarze:

Prześlij komentarz