poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Dokąd zmierzacie?

Cześć!

Jeszcze kilkanaście miesięcy temu byłam wiernym "widzem" portalu lookbook. Z przyjemnością przeglądałam ciekawe, oryginalne stylizacje, które wyprzedzały trendy. Choć sama ubieram się raczej bez szaleństw - lubiłam popatrzeć na perełki, które tam znajdowałam.

Przez dobre parę miesięcy było mi jakoś nie po drodze z lookbookiem i modowymi blogami, ostatnio jednak zajrzałam tam, i nie dowierzam. Portal, w moim odczuciu zszedł na psy, może nie tyle sam portal, ale jego (oczywiście nie wszystkie) użytkowniczki. Zwykły tshirt + szorty nazywany jest dumnie outfitem, przeglądając zdjęcia mam wrażenie, że cały czas patrzę na tą samą "stylizację" tylko w innych ujęciach. Zero oryginalności i polotu, kopia kopiuje kopię i tak dalej. Przeglądałam dzisiaj stronkę dobre 2 godziny i na palcach jednej ręki mogę policzyć ciekawe propozycje, które się czymś wyróżniają.

Jak wiecie facebook jest kopalnią różnorodnych tematycznie grup. Sama należę go kilkunastu skupiających blogi. Z ciekawości wrzuciłam tam posty z zapytaniem o modowe blogi. Zaznaczyłam, że szukam czegoś nietuzinkowego, poprosiłam o linki. W ciągu dwóch dni dostałam 4 (!) odpowiedzi, z czego tylko jedna była na tyle interesująca, że zaobserwowałam bloga. Wniosek: "blogerki" dobrze wiedzą, że nie pokazują niczego specjalnego, i nawet nie pchają się z polecaniem własnych wpisów.

Normalnie żal. Z prężnie rozwijającej się dziedziny blogowania modowe stronki stały się przechowalnią zdjęć z niczym nie wyróżniającymi się strojami, rzekłabym codziennymi. Gro z nich bazuje na współpracach z różnymi sklepami, co gorsza - żebrząc o kliki w linki, by wyciągnąć z bloga jak najwięcej, by dostać kolejny gratisowy ciuch. Zero kreatywności i polotu, zero inwencji twórczej.

Szkoda.

A może Wy mi polecicie jakiś blog modowy, na który warto zaglądać? Linki w komentarzach mile widziane.



Pozdrawiam,
Fioletowa

2 komentarze:

  1. Ostatnio przestałam zaglądać na kilka blogów modowych, właśnie z tego powodu... Super outfity czyli adidasy, spodenki i koszulka. Ugh.
    A Tobie gorąco polecam:
    1. http://siostryohydki.blogspot.com/ no spójrz na nie, no *3* dodatkowo prowadzą śliczne instagramy i tumblry.
    2. http://modowymaniak.blogspot.com/ śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście fajne blogi, dzięki za namiary :)

      Usuń